
Då var semestern över för denna gång. I alla fall för de flesta av oss, Malin är tillbaka igen på måndag och vi längtar kan vi säga. Som vanligt så kör vi igång i ett rasande tempo och har denna vecka hunnit med allt från en fullmöblering i Strömstad till en fantastik herrgård i Grästorp. Det är så roligt att vara i gång igen och att få sätta händerna i något av det vi älskar mest.
Vi har dock hunnit få ett par veckors semester och som det har njutits. Vi har hunnit med massvis med utflykter, goda middagar, morgonpromenader och bad såklart. Vi har spenderat all vår semester i vårt avlånga land och besökt släkt och vänner men vi har också njutit av att bara umgås i den närmsta familjen. Allt för att tanka energi inför en intensiv höst. Nu är det full fart framåt med stylinguppdrag och förberedelser av nyöppningen av vår butik! Om allt går enligt plan så öppnar vi ju i vinter, något som vi ser mycket fram emot. Något som verkligen är skönt är att lagret börjar ta form och snart är det precis så som vi önskar att det skall vara, det var verkligen ett mål inför semestern.
Vi har flera spännande projekt på gång under hösten så glöm inte att häng med oss här och på sociala medier för att inte missa våra nyheter.

